Life & Leisure

Steps of life to be remembered

Offer letter~!

with 2 comments

Salam,

“Salam, Encik Mohd Aizat ye?, saya dari “abc”, nak beritahu yang aizat punya offer letter dah siap dan boleh di ambil di office”

Ahaha, expected and dont know what to say. Kalau takde project dulu mungkin aku paling excited kat office. Tapi dah masuk project ni, hem, tgk la camner kan. Ahah.

So apa plan aku? Hehe, gi amik offer letter tu dulu. Kalau nak berenti 2 months notice skang ni. Then yang pasal business pun aku ingat nak fully run tahun depan. ahaha, pening pala pikir masa depan aku dan keluarga. Yang penting sekarang family la.

So, mari kita serbu office “abc” tersebut untuk lihat apa yang dia offer..

Regards,
TeMMon~

Written by aizat84

June 11, 2009 at 2:26 am

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. wah..anda dpt kampeni mana jat? semakin berkuranglah tester di satyam ye..anyway, gud luck!šŸ™‚

    Noor Diana

    June 11, 2009 at 11:50 am

  2. ntah .. offer letter pun tak amik lagi .. cari kat map tak jumpa .. ahaha ..

    M@YaZ

    June 12, 2009 at 9:07 am


Leave a Reply

