Life & Leisure

Steps of life to be remembered

Kehidupan Lepas Kahwin ku :D

with 4 comments

Salam,

Ahaks, dulu aku risau bila kawen, duit tak cukup la, itu tak cukup la, ini tak cukup la. Risau lebih2. Nasib baik kami banyak berbincang dan mengalah. Keputusan yang kami capai dapat membuatkan kehidupan kami lebih ceria dan menarik. Ahaks. Nice, patut la selalunya orang cakap kahwin tu indah😀

Sekarang perjalanan hidup lebih menarik dengan kehadiran orang ketiga. Ahaks. Orang ketiga dalam perut isteri aku ok :p. Dah nak masuk 4 bulan. Perut Ibu Ana pun dah besar skit. Suka tgk. Sekarang baby ni makin aktif. Gerak je, Ibu je sedar. Abah pegang skit pun tak rasa. Hehe. Yang best bila cakap ngan baby, tetiba Ibu cakap baby gerak.😀 Seronok tak terkata.

Best lagi bila scan, akan nampak jejari baby bergerak2, pastu tangan dia tumbuk perut ibu. hehe, baby ni akan sebaya ngan anak pasangan ibu bapa kenalan aku plak tu. hehe. Sapa?

  • Ainen Salwa, selamat bersalin dah
  • Faheem & Wan
  • Mustafa Bahrudin
  • Anuar Hashim
  • Asri Bakar
  • Kat Ct Nasyroh
  • Filzah
  • Abg Ipar (Abg Li dan Kak Reen)

Ahaks, mungkin ada lagi, tapi aku terlupa, nanti aku tambah.

Buat kawan2 aku yang masih dalam fasa pertunangan, cepat2 la kawen, seronok walaupun tanggungjawab besar😀. Nak seronok lagi cepat2 timang anak😀 Yang dah kawen, jangan lupa bawa surat nikah bersama2 ketika keluar. Kang kantoi, susah plak nak clarify :p

regards,
TeMMon~

Written by aizat84

March 17, 2009 at 4:00 pm

4 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. ko tak specify aku kan?

    Caracol S. Trampt

    March 17, 2009 at 5:28 pm

  2. gagaggaga..
    bayi itu sgt nakal~

    eppygurl

    March 17, 2009 at 8:19 pm

  3. hehe…
    xsabarnyee…

    shy

    March 18, 2009 at 1:57 am

  4. aizat….
    hahaha….syok nak jadi bapak…
    nx month u will know the gender….and u will be more excited …..

    CtJamarlPatH

    March 18, 2009 at 4:07 pm


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: