Life & Leisure

Steps of life to be remembered

Muter Kepalaku

leave a comment »

Salam,

Sakti sangat kepala arini, berat. Mungkin letih drive kete semalam tak habis lagi. Tidur plak dipenuhi mimpi2 karut. Benci tul. Nih mesti sebab tak basuh kaki ni. Haha😀 Apapun aku rasa nak muntah, berat kepala, sakit kepala dan nak demam. Macam aku ngandung plak. Haha.

Minggu ni balik kampung lagi. Haha, kena cari tiket bas malam ni. Tidak nak balik camner tak tau la. Har har har~ Kenduri sesaje.

Malas nya duduk opis arini, patutnya ada regression testing. Tapi aku buat dek je.. Dah la tak billable. Ahaks. Haish, k lah, nak tidur jap kat kerusi empuk aku ni. Hehe. Sapa ada panadol hulur2kan lah. Lagi sedap aku tidur. Hoho.

Regards,
TeMMon~

Written by aizat84

March 10, 2009 at 6:23 am

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: