Life & Leisure

Steps of life to be remembered

Pemecah berita

with 2 comments

Salam,

Haha, huru hara politik Malaysia. Terutama di Perak. Petang tadi dapat berita MB perak digantung 18 bulan dan 6 EXCO nya digantung 12 bulan. So dalam dewan skang ni Pakatan la berkuasa. Hum. Banyak lagi undang2 aku tak tau ni. Mesti geng2 yang baca buku Malaysia Kita lagi paham dari aku. Wakaka. Korang. Redi soklan hangat ni kalau kena interview nanti. Haha, untuk penerangan lanjut tentang pergantungan ni baca kat sini.

Tadik baru baca. Khabar angin kata DUN Perak akan dibubarkan. Geng2 UMNO nak ngdap SULTAN. HUm. Tapi mmg patut pun bubar dari hari tu. Kucar kacir sungguh. Haha. Kahabr angin baca kat sini. Tapi kan, adakah betul UMNO nak bubar DUN? Kuatkah mereka untuk hadapi pilihanraya lagi? Mari kita tunggu~

Dengar kata Hee pun letak jawatan? Betulkah?

Haha, apa yang penting. Aku sangat setuju kalau DUN di bubarkan.😀

Regards,
TeMMon~

Written by aizat84

February 18, 2009 at 3:11 pm

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. soklan da siap kot.. tak sempat nak masokkan soklan ni.. hahah

    ReeBeLLe

    February 18, 2009 at 4:04 pm

  2. ahahaha.. padan muka.. tu la.. buat huru hara lg.. kan da menggelabah.. duk 50:50 ari tu pun kecoh nk memerintah dah… pdhal 2 katak lompat tu dlm kes lg.. kn da bertambah kes baru. ahhaha.. POLITIK BUSUK..

    Nuar

    February 18, 2009 at 4:44 pm


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: