Life & Leisure

Steps of life to be remembered

Jualan Kuah Rojak Mak Bee masih berlangsung~!

with 3 comments

Salam,

Pada sesiapa yang nak beli. Stok ada lagi 9 sahaja. Sapa cepat dia dapat. Pada yang lambat dan membuat tempahan tanpa sebarang pembayaran lagi, harap berjaga2 :p Mungkin anda punya tempahan di kebas orang. Malas nak simpan kuah rojak ni Lelama. Expired date dia pun makin hampir 3 June 09

Kepada peminat pekasam, anda boleh order bebila masa sahaja. InsyaAllah, aku pulang kampung, leh amik untuk sesapa yang kepunan nak makan.

Pada yang ingin menghias bilik tidur. Cadar still aku jual dan pada rakan2 aku, aku siap jual installment lagi. 100% Cotton. Jenama makin popular. Minggu lepas masuk surat khabar lagi. Jenama ni pun dah banyak di cetak rompak tapi quality takkan sama punya.๐Ÿ˜‰

Contact nombor aku keh. Either sms/call @ 013 352 6642 [Aizat]

Fakta mengenai Kuah Rojak Mak Bee:

Adakah anda tahu pembuat Kuah Rojak Mak Bee ini berasal dari keturunan Cina? Ya, Ia sangat benar. Dan sekarang ni ramai orang yang nak ciplak ciptaan nya. Jaminan aku: Kuah rojak aku kuah adalah ori. Amik sendiri dari kilangnya di Jalan Serai, A.Star. (Cina Muslim ok~! :P)

Dan aku antara penjual kuah rojak yang tak balik modal. Haha, sebab niat bantu beli untuk kawan2 sahaja. Just for fun. Sebab tu murah๐Ÿ˜‰. Sampai ada client suruh naikkan skit sebab kesian kat aku. Terima kasih. Its ok, its orite, common ijat fight3x~

Regards,
TeMMon~

Written by aizat84

February 10, 2009 at 8:37 am

3 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. waa.. kencang bisnes jat..

    shauqi

    February 10, 2009 at 3:12 pm

  2. aku nak 3..

    LeLs

    February 11, 2009 at 1:12 am

  3. ok .. aku pass ke tot ..๐Ÿ˜‰

    M@YaZ

    February 11, 2009 at 1:32 am


Leave a Reply

