Life & Leisure

Steps of life to be remembered

Dua pilihanraya kecil bakal diadakan?

with 4 comments

Salam,

Takziah buat keluarga Ustaz Roslan Sharum yang telah meninggal dunia. Maka kosong la kerusi Ahli Dewan Undangan Negeri(ADUN) Ahli Parlimen, Bukit Gantang. Orang ramai mintak Ir. Nizar yang bertanding. Haha, Pastu lawan dia Dr. Zambry. Haha, korang lawan la. Aku nak tgk depa undi sapa ja.

Kedah akan menghadapi satu pilihan raya kecil, Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN), Bukit Selambau, V. Arumugam meletakkan jawatannya sebagai wakil rakyat kawasan berkenaan berkuat kuasa serta merta. Haha, katanya ada cerita sebalik nya yang tak tau nak percaya ka dak cerita sogokan RM5 juta tu. Mampoih pi la cerita tu. Aku nak tgk penerimaan rakyat, yang Pakatan Rakyat yakin depa boleh menang kalau ada pilihanraya.

Haha, apa2 pun kita tunggu dan lihat. Tgk2 SPR kata letak jawatan ADUN Bukit Selambau dibatalkan dan tidak sah. Mana nak tau. Haha. “Pertarungan dua Bukit, bukti BN/PR pilihan hati rakyat”

Regards,
TeMMon~

Written by aizat84

February 10, 2009 at 4:23 am

Posted in Politic

4 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. xabis g pilihanraya kecil..yg baiknya tmpt tu dpt mcm2 t bkempen.yeah!!!!!!…sapa mng kalah xkisah

    saizulhafiz

    February 10, 2009 at 5:39 am

  2. Parlimen Bukit Gantang. bukan DUN.

    Yang DUN, Bukit Selambau

    FYI ja

    It4Ch1

    February 10, 2009 at 6:15 am

  3. “Takziah buat Ustaz Roslan Sharum yang telah meninggal dunia. “

    ko takziah kt arwah.. ahaha. :p
    takziah kt family dia la. arwah tu da pegi…

    Nuar

    February 10, 2009 at 7:46 am

  4. apit -> yey .. mari kita tgk

    mus -> dah ubah

    nuar -> haha .. editor terbaik~! Tukar kerjaya la. Tak yah keja XXX😉

    M@YaZ

    February 10, 2009 at 7:59 am


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: