Life & Leisure

Steps of life to be remembered

Yey Habis bound~!

with 6 comments

Salam,

Hari ditunggu2 oleh lebih 40 orang batch aku. Haha, hari pelepasan dari kandang pembuat sate ayam. So apa aku dapat dan apa leh aku simpulkan? Hmm

  • Kenapa HR takde jumpa atau pun apa2 meeting pasal ni macam kengkawan batch eltp9? (Pelik ar, tak nak lepaskan kiteorang ke?)
  • Brapa banyak ilmu yang dapat ku korek selama ada di sini? (mission: ISTQB still pending)
  • Adakah aku menggunakan seluruh kemudahan yang diberikan kat sini? (mungkin, ada gak yang aku tak guna ;))
  • Banyak kah pengalaman yang aku dapat?(pengalaman ape ni? tak banyak)
  • Bertambahkah gaji aku? (Soklan cepu perak, Seetha cakap ade, nyway wait n see)
  • Adakah bonus untuk kiteorang?? (Haha, increment ada pun alhamdulillah)

Haha, apa pun terima kasih kepada HR kerana sudi amik mangkuk yang hampir disisihkan ni untuk bekerja.šŸ˜€

Malam ni mau pulang. Lagi lewat lagi best, tapi jalan balik umah mertua aku tu menakutkan kalau terlampau lewat malam. Haha. Nasib baik la kg aku ngan kampung isteri dekat je. Sejam setengah je sampai. Kalau jauh jenuh berkelahi~

Regards,
TeMMon~

Written by aizat84

January 23, 2009 at 3:12 am

6 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. yeaaah!
    dh abis bond!!

    merdekaaaa!!!

    miszacasian

    January 23, 2009 at 3:37 am

  2. wuuu.. slamat abih bond!!

    eh.. bertambah gaji tu ade ke??

    (*_*)-mate bersinar dgn penuh harapan.

    ReeBeLLe

    January 23, 2009 at 3:57 am

  3. wawa -> yeye ..experian ka?

    reen -> dapat berita dari seetha kpd team BIKD .. increment untuk eltp ada .. untuk lateral ja freeze … nyway tggu je la gaji masuk ni. Baru la tau ..

    M@YaZ

    January 23, 2009 at 4:08 am

  4. Ooooo..kutuk jalan kampung saye menakutkan ye……..

    @naBest

    January 23, 2009 at 6:23 am

  5. yeah bond breaks

    It4Ch1

    January 27, 2009 at 10:50 am

  6. bile la bond aku nak abih ni..

    shauqi

    January 28, 2009 at 2:44 am


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: