Life & Leisure

Steps of life to be remembered

Minyak akan turun sehari dua

with 6 comments

Salam,

Untuk peringatan diri aku dan rakan2 sekalian. Seperti biasa. Aku rasa kerajaan akan turunkan harga sama ada 31hb dec – 2hb jan. So sesape nak isi minyak tu. Ala kadar je la. Tak yah pepenuh lagi. Tengah bulan hari tu, aku lupa, gi isi penuh, rugi plak rasanya. Hehe. Mari kita doakan kerajaan kesangaan kita menurunkan harga minyak~

Regards,
TeMMon~

Written by aizat84

December 30, 2008 at 9:36 am

Posted in Life, Petrol, Politic

6 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. ishh..baru isi separa penuh pg td..huhu

    ~~Noli

    December 30, 2008 at 5:59 am

  2. hehe .. ingat .. 15hb dan 30hb adalah hari nasib minyak Mesia. Sama ada turun atau tak tunggu ja. Tgk2 naik kan. Wakakak :p tapi kompem turun. Bila dan brapa tak tau😀

    M@YaZ

    December 30, 2008 at 8:22 am

  3. yeay nk turun lg
    cm informer la jat neh
    tenkiu2

    natni

    December 30, 2008 at 9:07 am

  4. sebbaik aku isi 20 je pagi td

    It4Ch1

    December 30, 2008 at 9:49 am

  5. punye lah HEPI sgt..

    smp eja ‘kesayangan’ pun jadi ‘kesangaan’..

    ke purposely eja salah supaya bagi org yg tadak kereje cam aku jadi spelling detector??

    ape2 lah jat..aku pun hepi dgr biter ko..

    tahniah..!!

    LeLs

    December 30, 2008 at 2:07 pm

  6. intan -> my prediction ja okkeh .. kalau tengok trnd kerajaan turun harga sebelum ni .. mmg awal bulan dan tengah bulan .. so kita wed n c ..

    muspa -> hehe .. jgn tak isi kete tak jalan udah :p

    lela -> purposely eja salah. Dari dulu lagi. Tak sanggup nak tulis kesayangan .. wakakaka .. terima kasih sekali lagik~

    M@YaZ

    December 31, 2008 at 3:37 am


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: