Life & Leisure

Steps of life to be remembered

Bersahur 28 Ramadhan Bersama Teman2 Uia

with 6 comments

Salam semua,

Haha, pelik tak? tak ek? setengah orang cakap pelik. Sebab bersahur. Selalunya bebuka bersama. Haha. Siapakah teman2 yang sanggup menemani sampai pepagi buta nih? Mereka adalah:

  • Mohd Naili Basri
  • Muhd Azlah Zulkifli
  • Mustafa Murshidan (betul ke mus nama penuh ko??)

a’ah, 3 orang je yang sanggup teman. Aku bertolak dari umah aku lepas terawih. Sempat gi beli selipar raya kat giant lagi. haha. RM14.99. Beli bukan apa, sebab takut umi sound lagi sekali pasal selipar aku sangat dhoif statusnya. Terkoyah tak hingat. Aku ni macam biasa la, selagi benda tu boleh pakai, buat apa aku nak habiskan duit beli kan?

Dalam pukul 11 malam aku sampai kat umah Naili di Sri Gombak. Then lepak umah dia. Lawa siot pemandangan dari balkoni umah dia. Hehe. Lepak sambil sembang ngan osmet yang ada. Huhahuha sampai pukul 12.30pagi. Pastu call pak lah suruh stand by. Pak lah dok taman melati. Tak jauh ar nak timpa. Kul 1 pagi sampai sana. Pak Lah serumet ngan Mustafa.

kesimpulannya aku melepak+sembang+makan 2x hari tu sampai ke subuh. Hari Ahad pukul 11 baru balik rumah. Haha.😀

Malas cerita panjang la kan pasai kawan2 aku yang solo molo lone ranger ni kecuali mustapa. Layan gambar2 ni.










Regards,
TeMMon~

Written by aizat84

October 9, 2008 at 2:45 pm

Posted in Leisure, Life, Uia

6 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. err..igtkn bersaho nk poser sunat syawal..hihi =p

    Qica a.k.a Noly

    October 10, 2008 at 1:23 am

  2. err..igtkn bersaho nk poser sunat syawal..hihi =p

    Qica a.k.a Noly

    October 10, 2008 at 1:23 am

  3. huish….pak lah dah kurus

    Tuan Caracol

    October 10, 2008 at 8:13 am

  4. huish….pak lah dah kurus

    Tuan Caracol

    October 10, 2008 at 8:13 am

  5. Haha .. pak lah slim maa la nih .. (dok cari bakal bini katakan)

    noly .. kalau puasa sunat .. maleh la den nak keluar soq .. hahhaa

    M@YaZ

    October 10, 2008 at 9:22 am

  6. Haha .. pak lah slim maa la nih .. (dok cari bakal bini katakan)

    noly .. kalau puasa sunat .. maleh la den nak keluar soq .. hahhaa

    M@YaZ

    October 10, 2008 at 9:22 am


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: