Life & Leisure

Steps of life to be remembered

UMNO mahukan 13Sept?

with 4 comments

Salam semua,


Aiseh, tak paham aku apa UMNO Pulau Pinang mahukan. Minta maaf tak mau sebab tak salah. Ok la sebab aku pun takde bukti kukuh yang Ahmad Ismail tu kutuk orang2 bukan bumiputera ni. Tapi kenapakah sampai perlu koyakkan gambar Koh Tsu Koon? Bengong ka apa? Polis dan kerajaan boleh pulak dok saja. Kalau bukan dari UMNO tu lama dah sumbat dalam ISA. Sentimen perkauman sangat jelas dalam hati depa ni. Haish, Islam tak suruh kita bermusuhan dengan sesiapa pun sahabat2ku. Kita semua manusia biasa yang lain pengangan akidah ja~ Dakwah la secara hikmah bukan penjenayah~ Dah besaq2 pun tak gheti nak jaga diri dan perangai. Nak kena mak hangpa tarik telinga ka?? Tak mau sembang banyak2 la.

Nak buat 13 Mei dah lepas, nak tunggu pun lama lagi gamaknya. So aku agak depa nak buat 13Sept, haha. Hangpa pikiaq sendiri la na~

Baca kat SINI dan SINI

Ingat pesanan Rasulullah – “Bukan dari golongan aku sesiapa yang menyeru kepada assabiyah dan bukan daripada golongan aku sesiapa yang mati atas jalan assabiyah.”

Regards,
TeMMon~

Written by aizat84

September 9, 2008 at 1:57 am

Posted in Politic

4 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Depa ikut ajaran islam hadhari kut..gagagagagag…

    itu la..tang depa buat, semua dinampakkan betul…
    cuba org parti cap lain wat lagu tu..tak masuk tv radio 24 jam. abis la kene hentam…

    Afida Anuar

    September 9, 2008 at 3:15 am

  2. Depa ikut ajaran islam hadhari kut..gagagagagag…

    itu la..tang depa buat, semua dinampakkan betul…
    cuba org parti cap lain wat lagu tu..tak masuk tv radio 24 jam. abis la kene hentam…

    Afida Anuar

    September 9, 2008 at 3:15 am

  3. haha .. bekpi kat depa .. tak baligh lagi tu~ kuikuikui

    M@YaZ

    September 9, 2008 at 4:07 am

  4. haha .. bekpi kat depa .. tak baligh lagi tu~ kuikuikui

    M@YaZ

    September 9, 2008 at 4:07 am


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: