Life & Leisure

Steps of life to be remembered

Anwar Bersumpah Akhirnya

with 6 comments

picture courtesy of MalaysiaKini

Salam semua,

Tepat pukul 10.05am tadi Anwar telah Bersumpah. Sumpah yang ditunggu2 oleh semua rakyat Malaysia. Sumpah jadi Ahli Parlimen. Kedudukan beliau betul2 depan dengan Abdullah. So, lagi rancaklah parlimen. Kena ngan Anwar pandai pidato ni. Aiseh. Jenuh berbuih mulut kerajaan lepas nih.

Anwar men tut cak ngan kameraman😀 taken from no2umno.blogspot.com

Hehe, anyway jalan tak jem harini. Terima kasih PDRM.

So cukup kot apdet aku untuk politic. Tunggu kalau ada MP cross over party nanti, aku apdet ek. Hehe.

Read more here

Regards
TeMMon~

Written by aizat84

August 28, 2008 at 3:33 am

Posted in Politic

6 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. wey apsal ko taruk name cmtu kat link aku?huhuh..li+sa ngap ye?:P

    pestisid

    August 28, 2008 at 8:02 am

  2. wey apsal ko taruk name cmtu kat link aku?huhuh..li+sa ngap ye?:P

    pestisid

    August 28, 2008 at 8:02 am

  3. lisa + sangap .. li+sa ngap .. huahaha😀

    M@YaZ

    August 28, 2008 at 6:20 pm

  4. lisa + sangap .. li+sa ngap .. huahaha😀

    M@YaZ

    August 28, 2008 at 6:20 pm

  5. banyak kacak ko punye rupeee..ngehee.
    wey buang la word verification ni.kdg2 aku cam cacat2 sket nak tulis haha.

    pestisid

    August 29, 2008 at 3:11 am

  6. banyak kacak ko punye rupeee..ngehee.
    wey buang la word verification ni.kdg2 aku cam cacat2 sket nak tulis haha.

    pestisid

    August 29, 2008 at 3:11 am


Leave a Reply

