Life & Leisure

Steps of life to be remembered

Minyak nak turun lagi??

with 10 comments

Salam Semua,

baru lawat website utusan meloya tadi. Depa kata minyak mau turun lagi. Hehe. Ada orang tanya aku, sebab kalah. Aku kata tak lah, BN nak kota janji, 1 Sep turun minyak. Haha~!

Apa pun malas ulas. Kalau turun walau skit, aku terima ja. Jangan naik sudah. Pening kapla. Eh, ada plak orang bisik tadik, depa kata BN turun sebab nak bersihkan nama sebelum pengambil alihan kuasa. Haha~! Sekali lagi aku kata, susah nak alih kuasa, kecuali MP2 yang dah sebelah kaki dalam PR tu terus Lompat, jangan teragak2, satgi sendiri jatuh. Haha~

Nyway u ol boleh baca terus kat Utusan Meloya, klik sini ja.

DSAI nak jadi PM?? Haha, Tun Dr Mahathir kata tak boleh. Sebab apa?? Dia kata BN boleh rasuah lagi tinggi dari apa Anwar bagi. Sah2 dia ngaku yang BN main duit. Huahaha. Text bawah ni aku amik dari meloya gak. Haha. Naik loya aku baca

“Menurut bekas Perdana Menteri itu, beliau percaya Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu tidak mampu mendapatkan sekurang-kurangnya 30 Ahli Parlimen Barisan Nasional (BN) untuk melompat parti bagi membentuk kerajaan Pusat.

“Dia (Anwar) fikir bahawa dia boleh beli mereka (Ahli Parlimen BN), tetapi dia mesti ingat ada orang lain boleh menawarkan harga lebih tinggi,” katanya kepada pemberita di Yayasan Kepimpinan Perdana, di sini hari ini.”

Mau baca lebih lanjut?? Klik sini.

Regards,
TeMMon~

Written by aizat84

August 27, 2008 at 8:19 am

Posted in Life, Petrol, Politic

10 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Kalau pak lah turun harga minyak 1.50, suspek arr kt pak lah..ngeeee

    Afida Anuar

    August 28, 2008 at 1:07 am

  2. Kalau pak lah turun harga minyak 1.50, suspek arr kt pak lah..ngeeee

    Afida Anuar

    August 28, 2008 at 1:07 am

  3. trun la lagi..trun takhta pon oke gak…

    Qica a.k.a Noly

    August 28, 2008 at 1:52 am

  4. trun la lagi..trun takhta pon oke gak…

    Qica a.k.a Noly

    August 28, 2008 at 1:52 am

  5. Haha, sapa la nak turunkan banyak tu kak fida.

    Turun takhta?? Hehe, noly2, Pak Lah bagus la, dia siap turunkan harga minyak minggu lepas.😀

    M@YaZ

    August 28, 2008 at 3:42 am

  6. Haha, sapa la nak turunkan banyak tu kak fida.

    Turun takhta?? Hehe, noly2, Pak Lah bagus la, dia siap turunkan harga minyak minggu lepas.😀

    M@YaZ

    August 28, 2008 at 3:42 am

  7. chedet dh nyanyuk.tak prasan la tu bg statement makan diri.huhu.
    jgn isi fulltank sblum 1sept.😀

    pestisid

    August 28, 2008 at 7:55 am

  8. chedet dh nyanyuk.tak prasan la tu bg statement makan diri.huhu.
    jgn isi fulltank sblum 1sept.😀

    pestisid

    August 28, 2008 at 7:55 am

  9. haha .. baik~

    M@YaZ

    August 28, 2008 at 6:21 pm

  10. haha .. baik~

    M@YaZ

    August 28, 2008 at 6:21 pm


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: