Life & Leisure

Steps of life to be remembered

Minyak turun Yey~!

with 4 comments

Salam Semua,

Terima kasih Pak Lah, turunkan minyak. Walaupun 15sen aku tetap bersyukur. Hehe. So, sape nak beratur malam ni. Isi minyak mahal sebelum pukul 12. Angkat tangan. Jom belagak nak😀. Ala 15 sen je. Isi minyak moto aku sudah. Hahaha.

Apapun, as i said. Sebelum ni cakap 1 sept, tapi kenapa awal plak? Hangpa pikiaq sendiri nah~

Regards
TeMMon~

Written by aizat84

August 22, 2008 at 10:23 am

Posted in Petrol, Politic

4 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jap nak pikiaq…owhhh…sebab nak pilihanraya permatang buah mangga…ngeee

    Afida Anuar

    August 25, 2008 at 1:23 am

  2. Jap nak pikiaq…owhhh…sebab nak pilihanraya permatang buah mangga…ngeee

    Afida Anuar

    August 25, 2008 at 1:23 am

  3. Hehe ..😀

    (tak rasa pun minyak turun .. minyak moto still rm8 gak full nya, cuma terlebih skit je keluar. Terlebih 30sen kot. haha~!

    M@YaZ

    August 25, 2008 at 4:00 am

  4. Hehe ..😀

    (tak rasa pun minyak turun .. minyak moto still rm8 gak full nya, cuma terlebih skit je keluar. Terlebih 30sen kot. haha~!

    M@YaZ

    August 25, 2008 at 4:00 am


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: