Life & Leisure

Steps of life to be remembered

D.S. Anwar akan bertanding di Kulim

with 10 comments

Salam semua,

Berita aku baru baca. Weekend tak de Internet kat umah. So tak dapat berita ape. Yang penting berita arus perdana BeEnd takkan keluarkan kenyataan dan berita nih.

Tapi apa yang musykil bagi aku kenapa KULIM?? Aku lebih suka Zulikifli Noordin berada disitu. Beliau sangat bagus dan layan untuk kerusi tu bagi aku. Sangat mesra rakyat dan sanggup naik basikal ke Parlimen walaupun dari Taman Tasik perdana. Balik Kulim naik bas macam rakyat biasa (tiada masalah Proton Perdana V6). Bagi aku, aku sangat suka MP yang memilih jalan hidup seperti orang biasa. Pihak pembangkang melihat sebagai publisiti murahan. Tetapi beliau antara MP yang sanggup Ubah Cara Hidup berbanding dengan masalah Perdana V6 dan Mercedes.

Tapi bukan nak bangkang D.S. Anwar la. Dulu isteri beliau cakap sanggup lepaskan jawatan untuk D.S. Anwar. Kenapa tak beri laluan? Kenapa perlu isteri dan anak semua nya di Parliman. Isu akan dibankitkan oleh media lepas ni Pakatan Rakyat penuh dengan anak beranak. Kit Siang ngan Anak nye. Karpal ngan anak nye. Waha. Good point. Take note keh RTM😀

Apa pun malas nak komen lebih2. Aku tak arif bab2 politik nih. Apa pun boleh rujuk kat ANILNETTO

Regards,
TeMMon

Update: Luahan rasa YB. Zulkifli Noordin

Written by aizat84

July 28, 2008 at 2:36 am

Posted in Politic

10 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. hehehe…org kata kerajaan skrg kroni tp BA pun kroni jgak..smua xbtol.kena doa la smoga yg niat2 xelok ni di timpa balasaa

    saizulhafiz

    July 28, 2008 at 7:47 am

  2. hehehe…org kata kerajaan skrg kroni tp BA pun kroni jgak..smua xbtol.kena doa la smoga yg niat2 xelok ni di timpa balasaa

    saizulhafiz

    July 28, 2008 at 7:47 am

  3. Heh ..😀

    M@YaZ

    July 28, 2008 at 8:53 am

  4. Heh ..😀

    M@YaZ

    July 28, 2008 at 8:53 am

  5. Kalau aku..aku doakan niat yang tak betul tu..supaya diperbetulkan..
    Niat yang tak lurus tu..supaya di luruskan…

    Mainan politik ditambah lagi dengan kucar kacir media yang kelihatan betul memanjang….mmg payah!

    Afida Anuar

    July 28, 2008 at 9:49 am

  6. Kalau aku..aku doakan niat yang tak betul tu..supaya diperbetulkan..
    Niat yang tak lurus tu..supaya di luruskan…

    Mainan politik ditambah lagi dengan kucar kacir media yang kelihatan betul memanjang….mmg payah!

    Afida Anuar

    July 28, 2008 at 9:49 am

  7. heh..ckp xsrupa bikin.kalo nk btanding pegi la btanding dekat permatang pauh nape dia nk kaco periuk nasi org.kesian ahli parlimen yg lama.ini ke keadilan.hurm pikirkan wahai kwn2…

    saizulhafiz

    July 29, 2008 at 2:09 am

  8. heh..ckp xsrupa bikin.kalo nk btanding pegi la btanding dekat permatang pauh nape dia nk kaco periuk nasi org.kesian ahli parlimen yg lama.ini ke keadilan.hurm pikirkan wahai kwn2…

    saizulhafiz

    July 29, 2008 at 2:09 am

  9. Woho .. rileks sahabat2. Jangan gaduh2 sini. Ini tempat bukan tempat bergaduh. Aku just bagi pendapat aku je. Bukan nak bagi Muslim berpecah.

    M@YaZ

    July 29, 2008 at 3:48 am

  10. Woho .. rileks sahabat2. Jangan gaduh2 sini. Ini tempat bukan tempat bergaduh. Aku just bagi pendapat aku je. Bukan nak bagi Muslim berpecah.

    M@YaZ

    July 29, 2008 at 3:48 am


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: