Life & Leisure

Steps of life to be remembered

"A"rtificial "I"ntelligence squeeze Strawberry in 1 hour~!

with 4 comments

Heh, hebat AI, itu sahaja yang boleh keluar dari mulut aku.

Semua idea2 dan isi2 nya susah untuk dibidas. Strawberry sebaliknya. Asyik melihat dirinya pada tahun 1990-an sehinggakan AI menekan sampai mengeluarkan jus yang sangat menarik. Bagai menegakkan benang yang basah. Semua hujjah strawberry hanya boleh aku tertawa sahaja. AI sangat mantap, berdiri teguh dan semua rationalnya sangat bagus.

Rumusan paling senang:

  • AI: idea sangat bernas dan sangat rational dengan keadaan sekarang
  • Stroberi: Still on the chocolate cake. Still sees himself in 90’s. Please take note all A.I ideas~!

So sapa nak ganti Strawberry ni???

Update: Seperti biasa, berita akan memutar belitkan semua kenyataan. Masalahnya rakyat dah dengar~! Sharil Samad, Turunkan diesel?? haha. Tiket bas naik bang oi~ bleh turun ka?? awat tak turun?? Pastu ingat kami ni tarak moto/kereta ka??

Written by aizat84

July 15, 2008 at 2:54 pm

Posted in Politic

4 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hahaha..stoberi lak plak…
    Adeh..dia ingt semua rakyat senang. Sampai kata tiada rakyat tak cukup makan…
    Huhh..tak alert punya menteri!

    Afida Anuar

    July 16, 2008 at 1:16 am

  2. Hahaha..stoberi lak plak…
    Adeh..dia ingt semua rakyat senang. Sampai kata tiada rakyat tak cukup makan…
    Huhh..tak alert punya menteri!

    Afida Anuar

    July 16, 2008 at 1:16 am

  3. hehe .. bengong kan .. nak tulis panjang2 sakit hati bab politik ni. Sebab tau. Be End always hav backup plan. hari ni surat khabar keluar cerita nak tangkap anwar je. Haha ..

    M@YaZ

    July 16, 2008 at 2:26 am

  4. hehe .. bengong kan .. nak tulis panjang2 sakit hati bab politik ni. Sebab tau. Be End always hav backup plan. hari ni surat khabar keluar cerita nak tangkap anwar je. Haha ..

    M@YaZ

    July 16, 2008 at 2:26 am


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: